• آبان دیلی
  • درباره آبان دیلی
  • تبلیغات در آبان دیلی
  • تماس با تیم آبان دیلی
  • حریم شخصی کاربران آبان دیلی
  • شرایط بازنشر محتوا در آبان دیلی
  • راه نو نیوز
آبان دیلی
چهارشنبه, مرداد 1, 1404
  • آبان دیلی
    • اخبار استان‌ها
  • سیاسی و اجتماعی
    • بین‌المللی
    • فرهنگ و هنر
    • اندیشه و دین
    • حقوقی و قضایی
  • تجارت، بازرگانی و خدمات
    • بانک و بیمه
    • بورس و فارکس
    • ارزدیجیتال
    • طلا و ارز
    • خودرو و حمل و نقل
  • علمی و تکنولوژی
    • مدارس و دانشگاه
    • پزشکی، سلامت و زیبایی
  • خانواده و سبک زندگی
    • عمومی و سرگرمی
    • ورزشی
    • گردشگری و مهاجرت
  • صنعت
    • ساختمان و املاک
    • کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی
    • کارآفرینی و بازاریابی
    • صنعت خودروسازی
  • سایر اخبار
    • اکسپرسنا
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
آبان دیلی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه

عملیات اجرایی آزادراه پردیس-هراز آغاز شد/ اتمام پروژه تا ۴.۵ سال آینده

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
در خودرو و حمل و نقل
زمان خواندن: 1 دقیقه خوانده شده
A A
0
صفحه نخست خودرو و حمل و نقل

بازار؛ گروه راه و مسکن: پروژه راهبردی آزادراه پردیس–هراز(کنارگذر شمالی دماوند) به عنوان شاخه شمالی شهر بومهن، نقشی تعیین‌کننده در تکمیل زنجیره اتصال شرق استان تهران به جاده‌های شمالی کشور ایفا می‌کند.

این محور ۱۲ کیلومتری به صورت دو باند رفت‌وبرگشت و چهار خط عبوری طراحی شده، پس از تبادل شرقی پردیس آغاز می‌شود و با عبور از شمال شهر بومهن به جاده فعلی هراز و در آینده نزدیک به واریانت امامزاده هاشم متصل خواهد شد. طبق گفته های پیمانکار این آزاد راه قرار است تا ۴.۵ سال آینده احداث و به بهره برداری برسد.

این آزادراه از منظر ژئوپولیتیکی یکی از کریدورهای حیاتی تردد مسافر و حمل‌ونقل کالا در شرق استان تهران محسوب می‌شود، با وجود طول نه‌چندان زیاد به عنوان یکی از مؤثرترین پروژه‌ها برای رفع گره‌های ترافیکی منطقه و افزایش ایمنی و سرعت دسترسی به جاده‌های شمال کشور شناخته شده است.

پروژه آزادراه پردیس–هراز با مشارکت ۷۰ درصدی یک شرکت بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار و ۳۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در قالب مدل مشارکت عمومی–خصوصی (PPP) اجرا می‌شود.

دوره مشارکت این پروژه ۲۶.۵ سال شامل دوران احداث و بهره‌برداری تعیین شده است.
بر اساس برآوردهای صورت گرفته هزینه اجرای این آزادراه ۱۲ کیلومتری ۴۶۷۰۰ میلیارد ریال است. زمان اجرای پروژه ۵۴ ماه پیش بینی شده و آزادراه دارای ۴ دستگاه پل به طول ۱۰۳۲ متر و ۷ دستگاه تونل به طول ۶۴۶۲ متر است.

طول پروژه ۱۲ کیلومتر عرض مسیر ۲۸.۶ متر بر ساعت حداقل شعاع قوس ۵۶۰ متر حداکثر شیب طولی ۶ درصد است.

تکمیل شبکه آزادراهی شرق تهران و اتصال به جاده‌های شریانی از جمله جاده هراز، کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی در پرترددترین مسیر دسترسی به شمال کشور، روان‌سازی ترافیک محدوده شهرهای پردیس، بومهن و رودهن، رعایت الزامات پدافند غیرعامل با توجه به خطر زمین‌ لغزش در منطقه مبارک‌آباد و شرایط لرزه‌خیزی، کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های زیست‌محیطی، رونق گردشگری منطقه و کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد از مزایای اجرای آزادراه پردیس–هراز اعلام شده است.

ShareTweetShare

مربوطهپست ها

صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است
خودرو و حمل و نقل

صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد
خودرو و حمل و نقل

سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
محدودیت‌های ترافیکی تا ۴ مرداد اعلام شد
خودرو و حمل و نقل

محدودیت‌های ترافیکی تا ۴ مرداد اعلام شد

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
قطعه ۷ آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسد
خودرو و حمل و نقل

قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان تا پایان امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسد

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم
خودرو و حمل و نقل

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404
عملیات اجرایی آزادراه پردیس - هراز آغاز شد
خودرو و حمل و نقل

عملیات اجرایی آزادراه پردیس – هراز آغاز شد

توسط تحلیل بازار
تیر 31, 1404

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

جستجو

بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
تلگرام اینستاگرام خبرخوان

همراه با آبان دیلی ❤️

  • آبان دیلی
  • درباره آبان دیلی
  • تبلیغات در آبان دیلی
  • تماس با تیم آبان دیلی
  • حریم شخصی کاربران آبان دیلی
  • شرایط بازنشر محتوا در آبان دیلی
  • راه نو نیوز

تازه‌ترین‌های آبان دیلی

  • ترامپ شمشیر را از رو بست؛ «اوباما خائن است»!
  • یاوه‌گویی چندباره وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران
  • پزشکیان: آماده‌ایم دوباره به عمق اسرائیل حمله کنیم؛تهدید را نمی‌پذیریم
  • سکوت اوباما شکست؛ «ادعاهای ترامپ مضحک و برای حواس‌پرتی است»
  • ۲ عملیات مستقیم قسام علیه نیروهای اشغالگر در نوار غزه
  • آکسیوس: مذاکرات بین سوریه و اسرائیل با میانجی‌گری آمریکا برگزار می‌شود

آخرین دیدگاه‌ها

  • کارشناس روابط عمومی دیجیتال در از سرویسکار آسانسور خود، این موارد را بخواهید!
  • امید در از سرویسکار آسانسور خود، این موارد را بخواهید!
  • کارشناس روابط عمومی دیجیتال در آیا بعد از پرداخت خلافی، به صورت خودکار خودرو رفع توقیف می‌شود؟
  • ایمان در آیا بعد از پرداخت خلافی، به صورت خودکار خودرو رفع توقیف می‌شود؟
  • کارشناس روابط عمومی دیجیتال در آیا قطعات الکترونیکی مثل داروها نسخه دارن؟ بله، و باید رعایت شوند

وب‌سایت آبان‌دیلی، یک سایت کاملا تخصصی در حوزه پوشش اخبار روز ایران و جهان است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده و در حال فعالیت است.
All Content by Aban Daily is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License ©️

بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • آبان دیلی
    • اخبار استان‌ها
  • سیاسی و اجتماعی
    • بین‌المللی
    • فرهنگ و هنر
    • اندیشه و دین
    • حقوقی و قضایی
  • تجارت، بازرگانی و خدمات
    • بانک و بیمه
    • بورس و فارکس
    • ارزدیجیتال
    • طلا و ارز
    • خودرو و حمل و نقل
  • علمی و تکنولوژی
    • مدارس و دانشگاه
    • پزشکی، سلامت و زیبایی
  • خانواده و سبک زندگی
    • عمومی و سرگرمی
    • ورزشی
    • گردشگری و مهاجرت
  • صنعت
    • ساختمان و املاک
    • کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی
    • کارآفرینی و بازاریابی
    • صنعت خودروسازی
  • سایر اخبار
    • اکسپرسنا

وب‌سایت آبان‌دیلی، یک سایت کاملا تخصصی در حوزه پوشش اخبار روز ایران و جهان است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده و در حال فعالیت است.
All Content by Aban Daily is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License ©️