
به گزارش خبرگزاری مهر، حجتالاسلاموالمسلمین غلامعلی کاظمی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر، گزارشی از مأموریتها و فعالیتهای این سازمان ارائه کرد.
وی با اشاره به گستره فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در افکار عمومی گاهی صرفاً با برگزاری مناسبتها و راهپیماییها شناخته میشود، در حالی که امروز مجموعههایی همچون بنیاد سپهر، بنیاد نوجوان، شبکه امامت، کانونهای فرهنگی، برنامههای قرآنی، رسانهای و محافل دینی در چارچوب مأموریتهای این سازمان فعالیت میکنند.
کاظمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با بهرهگیری از ظرفیت شبکههای مردمی، نخبگانی و فرهنگی، تلاش میکند در عرصههای مختلف فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی نقشآفرینی مؤثری داشته باشد و در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارد.



